wtorek, 31 stycznia 2017

#338

Dziś będzie jeszcze zimowo.
Ta śliczna przestrzenna ramka powstała z najnowszych papierów UHK Gallery "Misty Morning". Dodałam też uroczą tekturkę z zakochanymi liskami od I Kropki
Wewnątrz ramki umieściłam kilka warstw wyciętych nożykiem drzewek. Na ramce umieściłam kilka śnieżynek i perełek w różnych wielkościach.
Tekturkę z liskami pokryłam perłową farbą i sztucznym śniegiem.

Today it will be quite frosty.
This beautiful frame was made of newest UHK Gallery papers  "Misty Morning".
I also added a cute chipboard from  I Kropka with foves in love.
I put some layers inside the frame which present some trees. I used a small knife to cut out the trees shapes. I also added some snowflakes and pearls on the frame.
I covered the chipboard with pearl paint and snow paint.








Zapraszam do polubienia profilu na FACEBOOKU.
Pracę zgłaszam na wyzwania: / I take part in the challenges:


http://diabelskimlyn.blogspot.com/2017/01/wyzwanie-moodboardowe-anniko.html

 http://scrapakivi.blogspot.com/2017/01/wyzwanie-z-gosciem-59.html

Wyzwanie z Gościem #59 - Rapakivi
http://scrapakivi.blogspot.com/2017/01/wyzwanie-z-gosciem-59.html



8 komentarzy:

  1. nożykiem??? jejku, to zazdraszczam bardzo takiej precyzji!! jestem pod wrażeniem! moje palce by nożyka nie przeżyły ;) dziękuję za udział w Wyzwaniu Diabelskiego Młyna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodkie te lisi. Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ piękne, urocze i zimowe perłowe lisy! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze liski i podziwiam cierpliwość w wycinaniu. :)
    Dziękuję za wspólną zabawę w Rapakivi.

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny shadow-box, kolory moje ulubione! pozdrawiam w imieniu Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D