niedziela, 23 kwietnia 2017

#380 steampunk art journal

Oto okładka do mojego art journala, która powstała jako gościnna inspiracja na blogu Od A do Zet.
Próbowałam stworzyć efekt metalu dzięki farbom metalicznym. Oprócz tego wykorzystałam w tle trybiki z wykrojników, które pokryłam taśmą aluminiową. Dodałam napis stworzony również przy pomocy wykrojników i tekturki- trybiki od I KropkiCałość pokryłam farbami metalicznymi: 
złotą, białym złotem i delikatnie zielonkawą.

It's a cover of my art journal that I made as a guest project for Od A do Zet.
I tried to make the impression of metal with the use of metalic paints. I also used some gear paper dies and I covered them with aluminium tape. I also added words made with the use of paper dies too. Gears chipboards are from I Kropka








Zapraszam do dołączenia do obserwatorów bloga i polubienia profilu na FACEBOOKU.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D