wtorek, 5 grudnia 2017

#477

Witajcie!
Nadszedł mój ulubiony tydzień inspiracji na blogu Od A do Zet, tydzień z papierami UHK Gallery. Zapewne już zauważyliście, że te papiery zdominowały moje prace :) Po prostu je uwielbiam :)
Dziś przygotowałam karteczkę z okazji narodzin dziecka, w której wykorzystałam papiery z kolekcji "Misty Morning", kwiatki, i piękną grafikę od Janet.

Hello!
It's my favourite week on Od A do Zet blog, a week with UHK Gallery papers.
I think you've already noticed that those papers are used very often :) I just love them :)
Today I'll show you a congratulation card for child's birth. I used "Misty Morning" papers, flowers and a picture from Janet.





Zapraszam do dołączenia do obserwatorów bloga i polubienia profilu na FACEBOOKU.
You can be one of my followers and you can like my Facebook profile.

1 komentarz:

  1. Bardzo podobają mi się te pastele, wszystko świetnie dobrane i przepiękna grafika :-) Będziesz moją inspiracją :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każde zostawione słowo. / Thanks for visiting my blog and every comment you write
Zapraszam ponownie / Visit me again :D